Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 17:57 - Идва ли краят на Третата Българска държава?
Автор: despinida Категория: Други   
Прочетен: 22048 Коментари: 59 Гласове:
44

Последна промяна: 04.06.2015 19:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди да прочетете написаното по-надолу, знайте, че то е само един вид, следобедно судоку.
Всяка прилика с държави или събития, е случайна.


Следобедно така, си мисля:

Непрофесионален поглед в историята ни показва, че за 1330 години от създаването, България е имала свое държавно управление само през 700 от тях. През повече от 620, българите са били нечии чужди поданици. 
Докато гледах разсеяно голите цифри, изведнъж чух техния глас ...тих, но настоятелен...
- Хора, Държавата ви си отива ... няма време ... 2040-та идва със страшна сила.

- Ние искаме да си я запазим - тревожто каза човек, когото много го заболя от думите на голите цифри...
- Желанието ви не може да промени алгоритмите ни, на които от векове, всички им се подчиняват... - му отвърнаха те.

-
То отвътре си ме човърка да си кажа... - ентусиазирано  се опитва да вземе думата млада девойка от навалицата... - У нас държава има и то каква! Искаме си я!!!
- Е, щом на думата ни не вярвате, тогава погледнете сметките ни ... те са издържали всички ревизии на времето и в тях не трябва да се съмнявате... - заключиха голите цифри и качиха на стената, равносметката от 1330-сетгодишните си изчисления...
Показвам я и на вас, любезни сънародници, за да прецените дали голите цифри са прави...



Българска държава Година
на възникване
Продължи-
телност
(в бр.год.)
Година
на изчезване
Период без държава (в бр.год.)
Първата 681 337 1018 167
І БД е по-продължителна от ІІ БД със  100    
Втората  1185 237 1422 456
ІІ БД е по-продължителна от ІІІ БД със  105    
Третата 1878 132 2010 0
Спазвайки алгоритъма (средно-аритм) 102    
Началото на КРАЯ 2010 30 2040 ??? 
                 




Тагове:   държава,


Гласувай:
48



Следващ постинг

1. boristodorov56 - boristodorov56 …. . . oooO…...
20.05.2010 18:03
boristodorov56

…...oooO…………....
…..(….)…..Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/……...
..… АЗ БЯХ ………..
..………. ТУК ……...
цитирай
2. despinida - Личи по стъпките,
20.05.2010 18:04
които си оставил...:))))
Поздрави!
цитирай
3. pontis - Големият историк Петър Мутафчиев, в "Книга за българите" мисля
20.05.2010 18:24
използва подобни изчисления, макар и по друг повод.

Цифрите, които си показала, наистина са стряскащи. Внушават чувство за обреченост, което не е само нумерологично, а предизвикано от видимия, болезнен залез на държавността, от непрекъснатото обезличаване на България като обществено-политическо съдържание и международно значение, от липсата на всякаква визия за външна политика и концепция за развитие на обществото.
цитирай
4. despinida - Понтис,
20.05.2010 19:06
pontis написа:
използва подобни изчисления, макар и по друг повод.

Цифрите, които си показала, наистина са стряскащи. Внушават чувство за обреченост, което не е само нумерологично, а предизвикано от видимия, болезнен залез на държавността, от непрекъснатото обезличаване на България като обществено-политическо съдържание и международно значение, от липсата на всякаква визия за външна политика и концепция за развитие на обществото.

...а какво друго ни остава, освен да търсим хумора, макар и черен, в обречеността ни :))
цитирай
5. bowman - ... ; )
20.05.2010 19:42
Човек е оцелял защото се е смял , само ,докато ти си правиш тоз кощунствен майтап, се сещам за статистиката на застаряване на българския род .Мдаа ... ; )
цитирай
6. haralanov - Това е най-добрият ти постинг...
20.05.2010 19:49
Дали идва краят на Третата Българска държава..?
Според мен е въпрос на време.
Процесът е неудържим и само слепци и пълни идиоти не могат да го видят и усетят.
Циганизацията и профанизацията са тотални!Според сухата статистика се топим с 50 000 на година.Имиграцията продължава,дори и сред тези момчета и момичета родени след 89-та.Нормално е и не е цинично.Не е и страшно.Цели Империи са са затривали от лицето на Земята,какво остава за една мъничка и безпомощна държавичка като България..?
цитирай
7. bowman - Освен това след 2040 ...
20.05.2010 19:51
Може да почне да расте - -- ---- ----- ====
цитирай
8. despinida - Работя по въпроса...
20.05.2010 19:59
bowman написа:
Човек е оцелял защото се е смял , само ,докато ти си правиш тоз кощунствен майтап, се сещам за статистиката на застаряване на българския род .Мдаа ... ; )

Правя опити да ставам баба :)))
цитирай
9. bowman - Гледай в перспектива ...
20.05.2010 20:02
Поне прабаба ..!
цитирай
10. lado - Здравей, Деспинида!Да, наме...
20.05.2010 20:07
Здравей, Деспинида!
Да, намерила си някаква цикличност, която може да бъде потвърдена в аванс. Извън закачката, която личи явно и я одобрявам като хумор, то в дълбочина се крие и голям процент истина. Да не припомням "Туркия ке падне = 1876"(Турцiа ке падне) - но вече го направих де. Ако се въведат промените в езика ни - ще се промени и годината в случая.
А иначе отричам нумерологията като абсолютно шарлатанство. Също много е важно за правилния алгоритъм да се вземат и точни изходни данни. Ако вземем друго летоброене - нещата ще придобият съвсем друг вид.
Иначе според мен 2040 вече ще е много страшно - ако до тогава някоя велика сила не е решила да въведе ред.
цитирай
11. анонимен - Хе, мърлата Деспинида (ах, че бъ...
20.05.2010 21:55
Хе, мърлата Деспинида (ах, че българско звучене) хванала да ни чете панахида вече. България може и да няма, българи вечно ще има, гръкоименована кучко!
цитирай
12. edinman - 11. анонимен
20.05.2010 22:16
Не долюбвам хич византийци,гърци и разни там търтеи,но по-добре с тях,отколкото с такива като теб!Избърши си слюнката ,че може от нея да ти гръмне PC-то!
цитирай
13. despinida - Ладо, прав си за подхода...
20.05.2010 22:41
lado написа:
Здравей, Деспинида!
Да, намерила си някаква цикличност, която може да бъде потвърдена в аванс. Извън закачката, която личи явно и я одобрявам като хумор, то в дълбочина се крие и голям процент истина. Да не припомням "Туркия ке падне = 1876"(Турцiа ке падне) - но вече го направих де. Ако се въведат промените в езика ни - ще се промени и годината в случая.
А иначе отричам нумерологията като абсолютно шарлатанство. Също много е важно за правилния алгоритъм да се вземат и точни изходни данни. Ако вземем друго летоброене - нещата ще придобият съвсем друг вид.
Иначе според мен 2040 вече ще е много страшно - ако до тогава някоя велика сила не е решила да въведе ред.

Ако приложим средно-претеглената, а не - средно-аритметичната...знаеш ли кога си е заминала ІІІ-та БД - през 47...
цитирай
14. raders - Странно изчисление. Ами ще видим - ...
20.05.2010 22:49
Странно изчисление. Ами ще видим - аз тогава ще съм само на 96...
цитирай
15. lado - Не долюбвам хич византийци, гърци и ...
20.05.2010 22:50
edinman написа:
Не долюбвам хич византийци,гърци и разни там търтеи,но по-добре с тях,отколкото с такива като теб!Избърши си слюнката ,че може от нея да ти гръмне PC-то!

Да ме прощават идиотите , ама лигите си им текат , защото не могат да преценяват. И си е в реда на нещата за тях. Няма да срещнеш разбиране. Горките идиоти....ама тези с медицинските проблеми.
цитирай
16. raders - Не долюбвам хич византийци, гърци и ...
20.05.2010 22:51
edinman написа:
Не долюбвам хич византийци,гърци и разни там търтеи,но по-добре с тях,отколкото с такива като теб!Избърши си слюнката ,че може от нея да ти гръмне PC-то!


:// Да не са ти изяли баничката
цитирай
17. despinida - Анонимен 11. Да зема, да те кръстя Крюела...а, кво ше кажеш :)))
20.05.2010 22:55
анонимен написа:
Хе, мърлата Деспинида (ах, че българско звучене) хванала да ни чете панахида вече. България може и да няма, българи вечно ще има, гръкоименована кучко!

Щото, като чета кво пишеш, хич, не отбираш от гръцки, може би поназнайваш английския :)))
цитирай
18. despinida - Хараланов,
20.05.2010 23:06
haralanov написа:
Дали идва краят на Третата Българска държава..?
Според мен е въпрос на време.
Процесът е неудържим и само слепци и пълни идиоти не могат да го видят и усетят.
Циганизацията и профанизацията са тотални!Според сухата статистика се топим с 50 000 на година.Имиграцията продължава,дори и сред тези момчета и момичета родени след 89-та.Нормално е и не е цинично.Не е и страшно.Цели Империи са са затривали от лицето на Земята,какво остава за една мъничка и безпомощна държавичка като България..?

За жалост, процесите, които споменаваш, набират скорост...а на фона на всичко това, 1/3 от българите, били станали тлъсти... това как ти звучи...
цитирай
19. aqualia - Постингът наистина е стряскащ! Цяла нощ ще правя изчисления ...
20.05.2010 23:22
Добре, че не всички закономерности са предвидими и всяко правило може да има отклонения! Пък и ще видим дали си права, надявам се да не си... :)))) Но само след като намеря аксиома, която да докаже, че съм права!!!!
: ))) Хубаво е, че има много стряскащ хумор в твоята "закачка" на сериозна тема!
Жалко е, че толкова сме изнервени, та не усещаме тънкостите в твоите постинги! Поздравления!
цитирай
20. despinida - Ако знаеш, как искам да греша...
20.05.2010 23:25
aqualia написа:
Добре, че се опитвам да не вярвам на такива изчисления, хубаво е , че не всички закономерности са предвидими и всяко правило може да има отклонения! Пък и ще видим дали си права, надявам се да не си... :))))

Поздрави, Акуалия!
цитирай
21. edinman - Не!
20.05.2010 23:50
raders написа:
edinman написа:
Не долюбвам хич византийци,гърци и разни там търтеи,но по-добре с тях,отколкото с такива като теб!Избърши си слюнката ,че може от нея да ти гръмне PC-то!


:// Да не са ти изяли баничката

Не!Взеха ми шопската салата и я кръстиха-гръцка!
цитирай
22. despinida - Де дабеше само шопската НИ салата...
21.05.2010 00:09
edinman написа:
raders написа:
edinman написа:
Не долюбвам хич византийци,гърци и разни там търтеи,но по-добре с тях,отколкото с такива като теб!Избърши си слюнката ,че може от нея да ти гръмне PC-то!


:// Да не са ти изяли баничката

Не!Взеха ми шопската салата и я кръстиха-гръцка!

И мастиката, и червеното вино, и още мноооого други "баш-български" глезотии, ни взеха...но това не е проблема ни...без тях можем, но без Българията, надали... а ни я теглят из под ноктите, но на кой ли му пука...
цитирай
23. анонимен - къде е тука алгоритъма дееба а ?или ...
21.05.2010 08:53
къде е тука алгоритъма дееба а ?или по научному казано от две събития/2 бг държави/ се прогнозира трето?много смело решение.!!бих казал даже -лекомислено,недомислено,от пръстите изсмукано.за доказване на факта че бг държава загива не е нужно да се измислят математ.закономерности,достатъчно е да се видят биографиите на мин.председателите ни от около 25 години насам.
цитирай
24. анонимен - българин
21.05.2010 09:08
Като изключим постинг 23, който казва истината, но не ми е ясно, защо позравява за публикацията, останалите постинги, заедно с основния материал, издават, преди всичко, неспасяема глупост, суеверие, простащина и пр.
Оставям настрана примитивността на математическия "апарат" и само ще попитам, защо 681 г. се приема за година на създаване на българската държава?
цитирай
25. pontis - анонимен 25, кой е казал, че 681 г. се приема, още не сме гласували по въпроса
21.05.2010 09:12
в България нищо не се приема, до второ нареждане ...
цитирай
26. анонимен - анонимен
21.05.2010 09:37
правилно до 2040 год сме притопени в момента циганите са колкото нас -удвояват са за 10 години 2040ще са 7-8 млн а ние 2-3 млн ако турция влезе в съюза ще се насадят тука с милиони и ще ни направят автономия затова ние трябва да излезем ако ги приемат -- затова братя почвайте да правите минимум по 3 иначе дотука бяхме
цитирай
27. анонимен - Няма страшно
21.05.2010 09:50
Я идете в най- новия мол, купете си нови прашки за 120 лв. изтеглете поредния кредит, за да си купте нова "плазма" и ще се успокоите. А, и да не забравите да гледате турски сериали и да изпращате смс-и по 2.40 лв. на биг брадър. За какво изобщо се вайкате, че държавата ви щяла да изчезне. Няма как да изчезне нещо, което не съществува... ;-) Ако можехте да се погледнете отстрани, щяхте да видите, че такова долно и гнусно племе като вас просто няма как да бъде отъждествено с каквато и да е форма на държавност.
цитирай
28. despinida - Анонимен 28. не можа ли да го кажеш малко по-завоалирано :)))
21.05.2010 10:01
анонимен написа:
Я идете в най- новия мол, купете си нови прашки за 120 лв. изтеглете поредния кредит, за да си купте нова "плазма" и ще се успокоите. А, и да не забравите да гледате турски сериали и да изпращате смс-и по 2.40 лв. на биг брадър. За какво изобщо се вайкате, че държавата ви щяла да изчезне. Няма как да изчезне нещо, което не съществува... ;-) Ако можехте да се погледнете отстрани, щяхте да видите, че такова долно и гнусно племе като вас просто няма как да бъде отъждествено с каквато и да е форма на държавност.


...така звучи като живо заяждане...за човек от друго племе, доста добре познаваш нашите писмени знаци и начина им на подреждане в правопис :))))

цитирай
29. анонимен - До despinida от анонимен 28
21.05.2010 10:36
Не се заяждам, просто изказвам мнение, което очевидно, типично по български, се изтиква на заден план и започват да се нищят обстоятелства, които са далеч от същината на дадения проблем. В крайна сметка, смятам, че нещата, които съм казал са самата истина, независимо от словореда, правописа и саркастичния тон.
цитирай
30. aqualia - Ура, "цяла нощ смятах" и реших , че...
21.05.2010 10:52
ако за начало на българската държава приемем една друга много по-ранна дата, което си е и живата истина , ще видим, че 100 не е сигнификантно число и тогава можем да си отдъхнем за прогнозата, защото в 861 година само са ни споменали в един исторически текст!
А иначе бъдещето на България ми е скъпо, защото все още се надявам, че тук има истински човешки потенциал, че имаме богат генофонд и накрая пак ще оцелеем! Ще се възродим от пепелището, наречено "преход"!
цитирай
31. demograph - Оптимистично...
21.05.2010 10:56
Анализирайте и дълбочината на потъването. Поставете го в координатна система -времетраене на държавността хоризонтално / постигната значимост на държавата +вертикално/ степен на разпад под времевата координата -надолу вретикално,свържете точките като сърдечен ритъм, пуснете права по върховете и паданията и ще видите друг драматичен израз на цикличността. Низходяща в постиженията и в потъванията показваща, че през 2007 е започнал последния цикъл на загуба на държавност = потъване/влизането в ЕС/ от което измъкване над водата не се вижда. Оставаме на субнационално ниво до изчезването на последния етнически българин. Е. Някой ден, след няколко века, някъде в Америка, Испания или Англия, по стар български маниер, може би ще се създаде следваща българска държава, този път град-държава, и някой ще тръгне да търси корените си по днешните ни земи....Така минава славата на света.
цитирай
32. despinida - Демограф, какво ли не е способно да предизвика едно следобедно судоку...
21.05.2010 11:08
demograph написа:
Анализирайте и дълбочината на потъването. Поставете го в координатна система -времетраене на държавността хоризонтално / постигната значимост на държавата +вертикално/ степен на разпад под времевата координата -надолу вретикално,свържете точките като сърдечен ритъм, пуснете права по върховете и паданията и ще видите друг драматичен израз на цикличността. Низходяща в постиженията и в потъванията показваща, че през 2007 е започнал последния цикъл на загуба на държавност = потъване/влизането в ЕС/ от което измъкване над водата не се вижда. Оставаме на субнационално ниво до изчезването на последния етнически българин. Е. Някой ден, след няколко века, някъде в Америка, Испания или Англия, по стар български маниер, може би ще се създаде следваща българска държава, този път град-държава, и някой ще тръгне да търси корените си по днешните ни земи....Така минава славата на света.

...Думите ти са изтрезвително-оптимистични...напомниха ми откъс от "Немили-недраги"...
цитирай
33. анонимен - Екстраполацията като метод работи перфектно но ...
21.05.2010 11:28
Ако се запазват действуващите до момента фактори.

Някои от тях виждаме: Външен натиск от към ЕС, Русия, САЩ, Германия, Франция, да не забравяме и Англия. Развитието по посока глобализация и световно правителство.

Други не осъзнаваме: 2012 г. започва ерата на водолеля. Основен цвят е зеления. Това е стремеж към наука, развитие, осъзнаване. Вибрациите на Земята се покачват.

НЕ СЕ ЧУДЕТА, ЕРАТА НА ВОДОЛЕЯ Е БЪЛГАРСКА !!!

ТОВА НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ГО СПРЕ !!!
цитирай
34. rpatel - Абе, че вървим към края, вървим, ама ...
21.05.2010 11:36
Абе, че вървим към края, вървим, ама според мен причината не е в нумерологията, а в демографската криза съчетана с тотално изпростяване. Просто в един момент ще се самоунищожим. Лошо! Младите и умните отдавна бягат от тук, тези които сме останали ни е налегнала такава криза и апатия, че не е за разправяне. За сметка на това Манго и Айшето имат 10 деца и се чувстват прекрасно в заобикалящата ги чалга-мутренска действителност. Е, ако нещо не се промени и то бързо, ясно е какво ще стане. Или ще емигрираме или ще бъде претопени от манго. И не само държавата, но и народът ще изчезне. Защото до сега поне народът е оцелявал, но този път няма да има кой да основе нова българска държава. :-(
цитирай
35. анонимен - Правилно си забелязала. Идва кр...
21.05.2010 12:21
Правилно си забелязала. Идва краят. Но не на българската Държава. Иде крахът на проядената комунистическа република, за да възвести началото на Четвъртото българско царство. Безбожната и незаконна (в действащата през '44-а г. Търновска конституция не е имало механизъм за промяна на държавното устройство, нито за референдум, който така или иначе е бил фалшифициран) република си отива и ние всички го виждаме. Републиката, обаче, не Държавата!

Ето ти още една сметка- през 2064 ще се навършат 1200 години от наложеното с кръв заместване на истинската българска Вяра с гръко-юдейското християнство. Предателството на Борис, за което той услужливо беше канонизиран от същата организация, е първото унищожаване на българския елит- 52 рода, това са над 1000 души, цвета на нацията. От този момент нататък фанариотската развала плъзва и започва да покварява здравия български дух. Неслучайно идва Богомилството- реакция срещу корупцията и дегенерацията на духовенството, изкушено от византийщината. Ще кажете- ами Златния век? Да, златен век, но веднага след смъртта на Симеон България пада под ударите на византийците, след като е била предварително отслабена.
Сигурно не сте чували за колобърското проклятие, изречено от избитите от 'св.' княз Борис благородници... Е, това проклятие предопределя всички тези робства и нечовешки изпитания, през които преминаваме от 864 насам. Византийско, турско, юдео-комунистическо... Проклятието обаче има давност...
Тя е точно 1200 години..

И въпреки всичко България ще пребъде!

По Божията Воля ще основем наново Българската Държава на Духа- Българския САРАКТ- тук, на Балканите в нашата Прародина и Земя Завинаги!

Не се поддавайте на отчаянието! Идват велики промени.
С нами Богъ!
цитирай
36. despinida - Анонимен,.37 - Хубаво, де,
21.05.2010 12:32
но защо не пишеш като регистриран.....като, че ли споделяш някаква нелицеприятна вест...а ми звучиш някак си, патетично!!!

цитирай
37. moniboneva - Права си!
21.05.2010 14:03
Ох мила ще те шокирам ли ако ти кажа ,че от тези 700г на самостоятлено управление ,истинска независимост е имало едва през 50-100години.Ето сега в ЕС имаме частичен суверенитет. Следваме чужди препоръки. Членството в Оси и Съюзи- също не може да се брои за самостоятелно управление.Независима България е имало при Аспарух, Крум, Борис I ,Симеон и още някои др. години. Общо са не повече от 120г.Дали,защото такава ни е ориста или такава ни е нагласата. Българите си падат по чужди модели, защото изначално не вярват на собствените си сили.Такъв народ наистина е обречен!Той не ходи по собствен път а тъпчи по чужди пътеки. Една от тях все ще се окаже фатална за него.
цитирай
38. despinida - moniboneva, не съм от лесно-шокиращите се, точно обратно :)
21.05.2010 14:12
moniboneva написа:
Ох мила ще те шокирам ли ако ти кажа ,че от тези 700г на самостоятлено управление ,истинска независимост е имало едва през 50-100години.Ето сега в ЕС имаме частичен суверинитет. Следваме чужди препоръки. Членството в Оси и Съюзи- също не може да се брои за самостоятелно управление.Независима България е имало при Аспарух, Крум, Борис I ,Симеон и още някои др. години. Общо са не повече от 120г.Дали,защото такава ни е ориста или такава ни е нагласата. Българите си падат по чужди модели, защото изначално не вярват на собствените си сили.Такъв народ наистина е обречен!Той не ходи по собствен път а тъпчи по чужди пътеки. Една от тях все ще се окаже фатална за него.

Разпознавам закономерностите от случайностите в развитието на човешкото общество, в частност и в българското, така, че едва ли има обстоятелство, което да ме шокира... Истината, е че нещо формулата ни е сбъркана още в зародиш...а, както е известно, хибридите не могат да се самовъзпроизвеждат, нужна им е външна намеса...:)))
цитирай
39. henzelski - Despinida,
21.05.2010 14:47
аз не разбирам много от алгоритми, но мога да си поиграя с цифрите и да открия, че продължителността на Третата българска държава най вероятно ще е 137 години - след 337 за Първата и 237 за Втората - което ще рече 2015 г. Следва пауза от един век и Четвъртата българска държава ще просъществува само 37 лета, след което идва края на света...;)))
цитирай
40. despinida - Хех, henzelski,
21.05.2010 14:50
поздрави, че прочете по предназначение постинга ми...той имаше точно това за цел...следобедно судоку:)))
цитирай
41. pegas08 - Деси, Деси!
21.05.2010 14:55
Бебе те взех, а ти каква порастна!

Какво хапваш?

--------------------------

Готини, слушайте Пегас08!

ДЪРЖАВАТА Е НИЩО, НАРОДЪТ Е ВСИЧКО!
цитирай
42. jones - Извинете, ако се повтарям...
21.05.2010 15:52
... с някого по-горе, не съм чел всички коментари, но сметките са лишени от логика, а на база два периода само, не може да се оформят каквито и да било тенденции.

Първата българска държава не е възникнала през 681 година. Тази година е само условна и всъщност е спомената в от римските историци (погрешно наричани "византийски"), знаете по какъв повод. Между Стара Велика България и Първата българска държава на практика няма разлика. Така че трябва да се върнете доста по-назад във времето за начало.

И нещо много важно: Правилният термин не е Първа и Втора българска държава, а Първа и Втора българска империя! България по това време отговаря напълно на дефиницията за "империя" и историците по света я наричат по този начин. Само тук и в СССР (отново знаете по какви причини) страната ни от този период се нарича с безличното "държава".

цитирай
43. анонимен - :)))
21.05.2010 16:20
Ама си готина!!!

Голямо ЦУН!

Заеби ги дежурните воайори в блога. Те са кастрирани и с Марка на ника.

Дай боже евтаназия! ;)))
цитирай
44. razkazvachka - Сметката е точна
21.05.2010 19:12
там някъде ще се отървем по естествен път от държавната администрация...
цитирай
45. pegas08 - Na Desi!
21.05.2010 21:37
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/05/21/.549266
цитирай
46. aidasv - Решение на въпроса !
22.05.2010 20:24
Изходът е България да напусне ЕС и да стане офшорна зона-!!!-???- !?
цитирай
47. анонимен - МРАЗЯ ДЪРЖАВАТА, ОБИЧАМ НАРОДА !
23.05.2010 09:37
ТАЗИ ДЪРЖАВА ДА СИ ОТИВА ПО ПЪТЯ И ДА ИДВА НОВАТА БЪЛГАРСКА ТАКАВА !
цитирай
48. sevdabg - Мъдър Хензел, мъдър :)
29.05.2010 21:36
henzelski написа:
аз не разбирам много от алгоритми, но мога да си поиграя с цифрите и да открия, че продължителността на Третата българска държава най вероятно ще е 137 години - след 337 за Първата и 237 за Втората - което ще рече 2015 г. Следва пауза от един век и Четвъртата българска държава ще просъществува само 37 лета, след което идва края на света...;)))


Аз какво ли да добавя, като го е казал толкова добре. ;)


цитирай
49. tit - Амиии!:))) Да почем да се стягаме ...
01.06.2010 23:06
Амиии!:)))
Да почем да се стягаме за четвъртата тогава - след има няма 1000 години!:))
И тогава ще сме господари на света, вероятно...
Щото други държави няма да има!
Сети ме за друга една теория, че 1000 години от летоброенето липсват. Доста любопитна, впрочем!
Но се забавлявах искрено - още няма държава, изчезнала поради глупостта на населението и!:)))
цитирай
50. drakulla - хич
02.06.2010 22:53
не го мислете. Ние сме обречени да ни има.
цитирай
51. bogolubie - Само няколко праведника да се молят за България и тя ще просъществува!
12.06.2010 10:01
Това е чистата истина и примера, който ни е даден от Бог. Не си мислете, че няма праведници днес. Но дори и да не се намираха, има новородени, които се считат като праведници, поради силната им вяра в живия Бог и Той ги чува и отговаря на молитвите им. Как ще стане възкресението на България и българите си е чисто Божа работа!!!
цитирай
52. solinvictus - Българите са корав народ! Те В...
14.06.2010 09:49
Българите са корав народ!
Те Възкръсват като птицата Феникс!
На българите им предстои Втори Златен Век!
Това със тея държави е измислена история за нечие друго фалшиво Величие!
мутафчиевци,златариевци,бешелиевци,ангеловци и т. н .са обречени на ЗАБВЕНИЕ!
мдаа въпрос на време...малко
цитирай
53. despinida - solinvictus,
14.06.2010 10:07
Харесвам алтернативните мнения за общоприетото статукво.
Никак, ама никак, не ми се ще да се затрием като популация, народ, държава, писменост, куртура...но кажи какъв отпор трябва да сторим на вълните от циганизация, чалгаризация, всеобхватна и повсеместна неграмотност и безхаберие, които са ни вече до шия...а дъното под краката ни, отдавна сме го изгубили... едва ли феникса ще ни свърши полезна работа в тоя случай, ми да ставаме некви риби, хлъзгави и неотразими, че да успеем да изплуваме....:)))))
цитирай
54. solinvictus - Хехе ако знаех щях да стана Проро...
14.06.2010 12:33
Хехе ако знаех щях да стана Пророк!Ено Падре !
Тая Чалгаризация която е омразна на като ,че ли всички културни хора(грамотни) се мултиплицира(умножава се )официално -по вестници,телевизии,медии и т.н. и после децата ни били виновни!
Ами вземи един вестник и виж кви заглавия,къф речник,стил на изказ,каква грамотност се излива от кой и да е медиен носител!
Трябва закон ,да се забрани в телевизии (държавни) да се говори на Чалга език!
Граматическите правила да се наложат с глоби и за една две години ша са изчистят неграмотните писачи!
това е лесно ,но трябва да се направи!
Циганите са проблем и не само в БГ ,навремето са се опитвали да ги изселят в Южна Америка (Боливия)примерно
има няколко опита баски,испански,швейцарски и френски мисля ,но безуспешни!
Германския опит да се напраят на сапун тоже е несполучлив!
Сега ша гледаме какво праят шведи и норвежци се културни хора и цивилизовани(така казват)изменят си ударно законите(обичат си законите)

Общоприето ,какво е?
хехе

а забравих -няма да се загубим споко!
цитирай
55. compassion - Следобедното судоку си е за забавление
15.06.2010 17:06
Става опасно, когато взимаме за сериозно забавлението и се забавляваме със сериозното.
Знаеш, че числата са вселенския език и дори музиката е изграждана от класиците на тази основа. Но е важно базата данни да е достоверна и репрезентативна. Няма да отречеш предполагам и факта, че числата са манипулирани много пъти от властимащите, за да "докажат" чрез статистиките (стъкмистики) идеите, които искат да прокарат. Считам, че ти не си негативно същество, което иска да всява страх и несигурност у съгражданите си. Вярвам, че загрижеността ти ще роди по-хуманни постинги като как да живеят бълтарите по-добре и задружно помежду си, а и със съседите си и другите народи. Защото разединението и противопоставянето на Балканите е донесло до сега само войни и бедствия, обезсилващи народите не само икономически, но и духовно, отклонявайки вниманието им от взаимната любов и уважение, толерантност и търпимост на различния.
цитирай
56. kikowsky - Възможно е
23.06.2010 10:05
да се изнамери могъщ инструмент, който да погуби неприятелите (вътрешни и външни) или да промени съзнанието на хората. Това само би могло да промени нещата.
Има някои индикации, че това оръжие дейстивтелно съществува.
цитирай
57. liliyanaandreeva - Защо 2010 ... след 132 години?...
19.08.2010 21:45
Първата - продължителност 337 години
Втората - продължителност 237 години
Третата - продължителност 137 години, което прави 2015 година на изчезването.

А вие защо предричате с 5 години по-рано?Това да не е въстание,дето избухва по- рано поради предателство?...Не е логично!...
цитирай
58. despinida - liliyanaandreeva, изглежда, не си прочела това:
19.08.2010 23:31
Преди да прочетете написаното по-надолу, знайте, че то е само един вид, следобедно судоку.
Всяка прилика с държави или събития, е случайна.
Поздрави!
цитирай
59. анонимен - 1300
10.11.2010 10:17
ot marzel i nixilizam..sledva ..induciran prexod..za jalost...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: despinida
Категория: Други
Прочетен: 292656
Постинги: 65
Коментари: 2430
Гласове: 16086
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031